söndag, juli 19, 2009

TACK

Åter i byn efter besök hemma i Skåne! Där fick jag all pepp jag behövde..
Mitt förra inlägg väckte en del känslor, både hos mig själv men tydligen även hos andra. Förstå mig rätt; Jag klandrar ingen annan om jag gör ett dåligt träningspass på gymet, och jag lägger inte min egen lycka i någon annans händer.
Men.. Om ett löfte om träning inte infrias så må det vara en liten grej för någon annan, medan det för mig kan ta motivationen för två pass framåt. Det kan vara svårt att förstå, till den dagen kommer då man själv hittar något man brinner för..

Inlägget var inte riktat mot någon särskild, utan mer situationen i sin helhet där jag hittar mycket motivation i människor runt omkring mig. Men jag har lyssnat och läst era åsikter, och jag förstår hur det kan låta för någon utifrån. Jag ber om ursäkt om jag trampat någon på tårna.

Numera ska jag göra som Richard sa: Sluta tänka så mycket och kötta istället..

Tack alla ni andra söta läsare som peppar. Ingen nämnd ingen glömd. Ni vet att era ord betyder så mycket för mig.

Tusen pussar/Desi

Inga kommentarer: