måndag, juli 06, 2009

Äventyr

Jag vaknar alltid med känslan av att jag försovit mig.. riktigt jobbigt, för det innebär att jag går omkring med lite omedveten stress och skuldkänslor för att jag inte utnyttjar dagen fullt ut..

Idag är det exakt en vecka kvar!!! Det känns som att jag vill vara full varje kväll och äta endast skräpmat hela veckan nu, men det inser både du och jag att så kommer det inte att bli.. även om tanken är lockande ;)

Igår var vi ute på äventyr- min räliga tå och jag! Livespelning och grilltallrik på Grevens i staden och det var himla trevligt tills himmelen öppnade sig.. jag tycker att det har regnat nog för ett tag nu..

Bara för att ingen ska känna sig utanför så tänkte jag visa en bild på min nye side-kick!!

Det ska bli otroligt spännande att ta med denna skapelse i ett par träningskor och köra ben på gymmet idag!!

Huga/Desi

1 kommentar:

Anna.B sa...

Stackare. Vet hur det känns. Fast min nagel slets av. HAHA. Welcome to the club sweetie ;)
Ska bli grymt kul när din diet börjar. Ska följa den hela vägen! :D