tisdag, juni 23, 2009

Som om det egentligen spelade nån roll...

Började dagen med vinprovningen på sjökrogen, och det är ju fantastiskt vad fint det blivit där! Nu är renoveringen HELT klar och krogen är en av de finaste och fräschaste restauranger jag någonsin sett :) Vinprovningen avslutades kring lunch när alla gäster- det var som att se myror myllra in- dök upp för att äta. Då passade jag på att ta mig till Lokomotion där jag genomförde ett bra och fokuserat- men lättare- benpass. Styrkan ska sparas till ikväll då det ska dras tunga ryggövningar! Tyvärr var inte Mari där, men hon skickade ett sms under passet som ett tecken på telepati-pepp ;)

Lunch blev det i staden, med Anna-panna på coffeehouse och det var riktigt roligt att sitta och titta på folk och njuta av det otroligt sköna vädret. Det var så varmt att vi fick flytta oss in under parasollet för att inte storkna! Härligt!!
Väl hemma promenerade jag och Slobban en runda, och insikten slog mig att den gamle blir trött mycket snabbare i solen nu än förra sommaren..

Till helgen ska det tydligen bli ännu bättre väder och jag hittade en bild hos Lina som jag lånade för att visa hur skönt jag ska ha det!!
Najs!/Desi

2 kommentarer:

Frida sa...

Gissa om vi har fint väder då..norbotten är varmt..yey ;) haha just nu iaf 20 i skuggan och det är kväll.. mums :)

Masse sa...

Tack så mycket