onsdag, juni 03, 2009

CYPERN

En vecka går fort när man har roligt, och den går väl ännu snabbare om det dessutom är runt 30 grader dagligen och det inte finns några krav på tidspassning eller annat. Vi har haft det SÅ bra! Vi har slappat varje dag i solen, vid poolen eller på stranden, badat i havet, ätit och druckit gott och verkligen sovit gott.. Snacka om semester! Cyprioterna är ett trevligt folk som vet hur de ska ta hand om sina turister, och det vet hur man lagar god mat :)
Vi hittade faktiskt ett litet gym längst ner i källaren på hotellet, men jag kan inte redovisa några träningstimmar, vi valde helt enkelt att ta semester fullt ut..ingen träning..

Så nu när jag är hemma igen hade jag ju tänkt sätta igång på allvar, men den märkliga aircondiotion- snuvan har tagit mig med storm och jag känner mig trött och krasslig. Jag hoppas att det bara är tillfälligt och inte utvecklas till någon riktig förkylning.

Tyvärr kan jag inte visa några bilder än, eftersom min kamera inte mår så bra så tog vi alla foton med V:s kamera.. och för tillfället är jag instängd på jobb fram till fredag, så jag kan inte ta emot kopiorna. Men jag lovar att lägga upp några så fort jag kan.

Och jag lovar att bli bättre på att uppdatera i bloggen! Har en liten bloggsvacka just nu (fortfarande;) det händer så mycket annat viktigt i mitt liv som gör att varken tiden eller energin att skriva om mina dagar finns på samma sätt som innan. Så fort jag vet hur min framtid ser ut och deffen startar så kommer jag definitivt att känna större motivation till att dela med mig..

Tills dess/ Desi

1 kommentar:

alexandra sa...

Hej gumman VÄLKOMMEN HEM =0)
Hoppas att ni haft en underbar semster, ringer dig ikväll =)
PUSS & KRAM