söndag, juni 21, 2009

If only...

Midsommar var en höjdare! Jag hade jättekul, god mat och trevligt sällskap och en egen stång att dansa runt som barnen klätt så fin. 200 personer i två ihopslagna partytält, med lekar och lotteri. Jag vann ett Nalle Puh- block till lilla hjärtat!
Igår var det sämre väder än på väldigt länge, vilket i och för sig gjorde att samvetet inte kröp på när vi stannade inne och tittade på film hela dagen. Nåja, vi hann med en Munchkin- omgång hos Kevvo och Lotta också :)


Idag har jag städat lite och varit på gymmet- som nästan var tomt på folk. Körde igenom rygg- latsen med chins och latsdrag. ikväll blir det ben- tungt!! Det ser jag fram emot..
Solen lyser utanför så snart är det dags för en promenad ner till parken. Tänkte ta med kaffe, en bok och en filt..

Ha en trevlig söndag/Desi

3 kommentarer:

alex sa...

Hej gumman oj vad mkt du har klippt av (då är vi 2) men det ser fint ut (ditt iaf ..hihi)

KRAMAR *smack*

Frida sa...

och jag får betalt för att sitta och testa om de är goda, ben and jerry's..mums!! ;)

FitnessDesi sa...

Alex: Du ljuger som vanligt, jag har sett din frissa och du är SNYGG!

Frida: Jag orkar inte höra mer om din lyxiga vardag :P