måndag, juni 08, 2009

Ge mig mer tid!!

Mina dygn består inte av 24 timmar! det är heeelt omöjligt, jag hinner ju inte med NÅGONTING! Jag blir galen av att försöka planera in en massa och sedan stå sidan om och inse att tiden inte räckte till.. Och då pratar jag inte om vardagliga ting- jag måste faktiskt skryta med att säga att jag är grym på att sätta upp mål och planera min tid- utan jag menar alla de där sakerna som inte händer alltid, men som jag tänker att "ohh, det måste jag göra nästa vecka".. Nästa vecka blir nästa månad... var tar tiden vägen!?? Ett jättestort måste som jag har hängandes i nacken är att åka in till Mari på Lokomotion..jag saknar henna och behöver henne..men jag kommer aldrig iväg. Och de få tillfällen som jag verkligen skapat tid genom att bara strunta i alla andra "måsten" så har hon inte varit där.. så jäkla typiskt!
Jag SKA ta mig till stan i veckan och hälsa på- så är det bara!!!!!

Jag blir galen på min ultra- snabba klocka. Idag är det måndag och snart är det tävling...

Tick- tack/Desi

Inga kommentarer: