onsdag, juni 01, 2011

Men fatta då att det är den 1:a juni.. Redan!!!

Såg datumet på telefonen när alarmet gick igång i morse.. Det är officiellt sommar nu!
Och imorgon är alla vanliga dödliga tydligen lediga från sina jobb, men inte jag inte.. I mitt yrke finna det ingen skillnad på helg och vardag, så det är bara att bita i det sura äpplet och bege sig som vanligt imorgonbitti. Men vad spelar det för roll?! Det är en vanlig dag i dieten ju ;)

Däremot är jag ledig på Sveriges Nationaldag!! Det kommer att bli en heldags firande i parken, och alla ni som bor i byn rekommenderar jag att göra som jag;
Kom och titta på den vackra fanvakten och delta i nationaldagsfirandet!! DET om något är en härlig start på vår svenska sommar :)

Två små anteckningar till mig själv idag:
  • Bli bättre på att ta bilder under träningspassen!!
  • Bara för att en människa ler mot dig så innebär det inte att hans avsikter är ärliga!! Typ..
Och denna sköna sång vill jag tillägna den chef som helt och hållet missat det där med ledarskap.. Din uppgift är att leda mig och hjälpa mig och mina kollegor att utvecklas..inte att sätta krokben för oss så fort du får en chans!

Lyssna på slutklämmen, den är bara bäst!! ;)

Inga kommentarer: