onsdag, juni 15, 2011

Laddar för en helkväll



Dagen igår var MIN, så himla skönt.. Inga måsten, mycket som blev gjort och ändå en känsla av att räcka till och hinna andas..djupt :)
Imorse blev det en lätt "joggingpromenad" på knappa 40 min för att vakna till liv. Det är märkligt nog det enda sättet att få igång mig meddetsamma på morgonen, annars kan jag mumla för mig själv till vid nio tiden..haha..
Har suttit och modifierat mitt kost- och träningsupplägg och gjort några små justeringar inför de närmsta veckorna. I brist på hjälp från andra tar man tag i saker och ting själv!

Jag har även fyllt upp kyl och frys med diverse inför helgen och veckan som kommer (gillar att ligga på förhand) och nu packar jag väska för ett träningspass i stan med bästa Cissi!!


Efter det bär det direkt till förfesten som startar redan 1600 (ja, huuuga) och sedan får det bära dit det vill!
Räknar med en helskön kväll! :)

2 kommentarer:

Annie sa...

Alltid lika härligt att handla upp och fylla kylen med sånna godsaker :D

FitnessDesi sa...

Ja visst är det en viss känsla av tillfredsställelse!! :) (Världens längsta ord? haha)