torsdag, juni 16, 2011

Burned to the core but not broken

Awesome dag!
Kan inte bli annat än så med tanke på kvällen igår! Vilken avslutning!! Jag hade fantastiskt kul, grymt helt enkelt :)
Innan dess hann jag med ett bra pass med Cissi på Loket- vi börjar få till en god vana att träna ihopa en gång i veckan nu ungefär. Det gillar jag verkligen!!

Hon är ju så jävla stark med bruden!

En annan gör så gott hon kan ;)
Då vi inte var hemma förrän strax efter 02 inatt så tog jag sovmorgon till 09.30 ca och gick sedan upp och packade ihopa träningsväskan under tiden som jag åt en tidig lunch och laddade!!
Åkte upp till jobbet för att lösa lite administrativ tjänst, och därefter blev det ett grymme- laddat axel-biceps och triceps pass!! Gutt!
Har känt mig lite trycklös emellanåt de senaste dagarna, men idag small det till :)

På eftermiddagen kom äntligen Oscar och han rastade mig som utlovat i backintervallerna. Pulsklockan var uppe och vände på 201 slag/ minut. Om det där är verkligt eller en felkänning av pulsbandet vet jag inte.. men jag kände mig trött som 201 slag kan jag säga!!

Välförtjänt sitter jag nu i soffan och har ledig kväll!! Sjukt konstig men skön känsla :)

I magen känns allt kanoooon.. Det händer så mycket nu som gör mig lycklig!

  • Jag kan berätta om en fitnessmässa som går i Kista helgen v.34, där jag har blivit ombedd att fronta och ta lead för ett pass inför alla mässdeltagare!! Uuuunderbart!!
(Seriöst- kolla länken och fatta läget!!!!)
Jag är så enormt tacksam att jag får denna upplevelsen serverad, jag tackar för förtroendet och läääängtar. Det ska bli så kul :)

  • I närtid väntar en fotografering dagen innan midsommar med lite experimenterande och jag vet inte ens vad som förväntas av mig just nu.. Spännande! Lovar såklart att lägga ut bilder här så fort allt är klart.

  • Nästa projekt blir deltagandet i finalen på fitnessfive som går i Åhus den 2:a juli, att vara eller icke vara. Kroppen är prio nr 1, efter det kommer sm i AF och på tredje plats just nu Fitnessfive.
Men om jag mår bra, rygg och bäcken känns stabilt nog så kommer jag att delta!

Dessutom har jag idag tagit beslut och gjort klart min träningsplan för fortsättningen efter sm den 13 aug. Så nu längtar jag dit dubbelt upp kan man säga :)

2 kommentarer:

Vicky sa...

Grymt! :) Kul med mycket som är på G.. det håller motivationen till allt på topp! Härligt att höra, vi ses den 2:a :)

FitnessDesi sa...

Ja eller hur!!? Ja vi ses då, ska bli jättekul! Kram