lördag, juni 11, 2011

Jag gjorde det!!!

Jag trotsade klumpen i magen och jag svalde stoltheten, gick upp på tävlingen trots att rygg och bäcken inte tillåter maxning.. och jag gjorde det verkligen :) Jag är såå stolt över mig själv!!
Dessutom räckte mina poäng till en andra plats..helt galet..
Mer om detta imorgon, för nu står det fest och middag på programmet, med mina underbara tjejer från Lokomotion.

"Ångest-momentet" benböj.. räknade iskallt med att göra 1-2 reps och därmed komma sist i tävlingen,
men mina poäng räckte ändå till en andra placering!!
UNDERBART!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är jävligt stolt över dig!!
Masse

Bumbi sa...

Så jävla bra gjort! Grym, grymmare, Desi.
Innebär detta att du kommer till Åhus den 2/7?
Stor blöt puss på ena skinkan!

Kekke sa...

Grattis!!!!

Dex sa...

Grattis, grymt presterat!!!

FitnessDesi sa...

Åh stort tack till er alla!!

Det var en fantastisk känsla att hålla för benböjen, och sen ännu roligare när jag insåg att jag blev tvåa :)

Ja, Bumbi.. Det verkar som om jag har en plats i Kristianstad, så då är det dags för ett nytt beslut och känna av om det är "värt det" en gång till.

Kramar på er!!

FitnessDesi sa...

ÅHUS menade jag ju ;)