måndag, juni 20, 2011

Inte vad jag trodde

Människor som glömmer bort dig, har helt enkelt viktigare saker för sig än att tänka på dig.
Låter jävligt bittert, men det är faktiskt dagens sanning!
Varför skulle någon annars "glömma" att ringa, svara på sms eller komma förbi i ditt liv? Jämför det med en person som vill undvika ett jobbigt samtal (har jag själv gjort ju!!) märkligt nog så "kommer man ihåg" att man skulle ringa efter kontorstid och då måste man ju vänta till dagen efter...
Även om handlingen är omedveten, så talat den sitt tydliga språk. En prioritering har gjorts, och du var eventuellt inte ens med på listan.

Min helg har varit underbart ljuv och fylld av kääärlek.. Det gillas!!



Trots att jag känt mig låg och trött i kroppen ( Nåt skit i antågande?? Hoppas inte, även om alla andra verkar ha ont i halsen och snoriga just nu..) så har jag gjort mina pass på gymmet som turligt nog varit på lågfas just nu. Hade inte orkat maxa något känner jag..

Tankarna snurrar fortfarande kring mitt deltagande i fitness five finalen, men ska köra mitt första tyngre pass på lördag och hoppas på att få lite svar från kroppen då om det blir läge eller inte.
Ikväll ska jag träna med söta syster och svägerskan- inte ofta det händer så jag är uberhappy :)

BamBam med lilla sötnosen
Han fick namnet Arvid :)
Skönsång i somrigt tema
Jag und Peter
Jamen gissa vem som tar med egen Fun Light till festen :P

Inga kommentarer: