onsdag, juni 29, 2011

Aaaaaaaaaahhh.....

Mitt gnäll igår visade sig härstamma från en grund av nervositet inför kiropraktor- besök som stundade idag. Tänk vad hjärnan spelar spratt!!
Eftersom jag haft känningar både i bäcken och övre delen av ryggen så var jag väldigt spänd ( i dubbel bemärkelse ;) inför hennes bedömning.
Även om hon sett bättre, som hon sa, så tillade hon också att hon sett mig betyyydligt sämre skick än såhär.
Knak, brak, slit och kras sen skickades jag ut ifrån den månatliga servicen så gott som ny igen!!

Och nu lääängtar jag till massagen på söndag, som förvisso inte är bekräftad, men som jag hoppas på blir av..

Träningen idag blev lite lätt jonglerande inför fitness 5 på lördag. Känner mig inte supertaggad måste jag erkänna. Dels på grund av de gröna trollen som fortfarande spökar, men även lite annat skit i kulisserna som skapar oro och tar min energi just nu.
Dessutom har jag den bästa veckan i månaden och jag ser ut som en slät sälpung eller nåt. Och ja, vätska väger såklart och därmed stämmer inte vikten inför invägningen.
Så fick jag sagt det med. Skit.

Annars då? Blev serverad en ytterst delikat Ceasar-sallad av en nästan lika delikat ;) grabb och efter det fick jag äntligen se Transformers 3 !!! Och den var ur en flickas djupaste hjärta; Grymmebra! Men jag tror att det kanske krävs att man som liten snodde brorsans bilar och slogs med dem.. :)

Ja just det! NYTT PROJEKT på gång!!! Igen :)
Och detta kan bli riktigt, riktigt braaa!

Godnatten

1 kommentar:

Louise sa...

Tjena sidbena:)) Bara jag som varit inne och snokat upp ditt protteplättrecept! Slät sälpung... Mjuk? Hahaha! Puss o Kram Louise