måndag, juni 27, 2011

Och så lite backe på det!

Ironiskt nog hade jag en jääättebra plan idag där jag skulle ta itu med alla mina hundra att-göra-grejjer inomhus..och så bestämde sig solen för att titta fram.. Med råge!!

Morgonpromenaden blev inte heller enligt plan, då jag av någon anledning gått tillbaka till att bli den trötta Desi som mer än gärna sover sisådär 14 timmar varje natt!! Jag snoozar utan att märka det ens! Och imorse hade jag till och med stängt av alarmet..

Lösningen blev ett ihopkletat förmiddagspass med lite försiktig jogg och lite backe på det. Har fortfarande gröna troll i halsen som måste hostas upp så det krävs inte många knop för att få pulsen att dra iväg. Och jag är INTE intresserad av att bli sjuk. Räcker att mitt bäcken är knas inför lördagens Fitness five final, behöver ju inte stå där som ett lik i övrigt också..

Ja, jag ÄR jättelycklig! Dessutom har jag världens fulaste (?) strumpor på mig!!

Igår var jag inne i stan och tränade, samtidigt hade några av mina bästa tagit sig tid att komma dit för att säga hej- hur bra har då inte jag det egentligen?!! Det gav mig värme och energi. Tack!!
Bästaste Cissi var också där och tillsammans provade vi (jag) oss fram i benböjen..hrmm..

Bilder togs med min vanliga skitkamera i massagerummet, så kvaliteén är vad den är ;)

jag bara ääälskar dessa bilder med brallorna nerhasade vid anklarna.. sicken klass ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

;)
masse