måndag, juni 06, 2011

Ojojoj!!

Detta lyxliv jag lever tar verkligen ut sin fulla rätt på mig.. Jag är trööööött och dagarna susar förbi i ett rosa moln. Galen blandning av känslor där!! ;)

Sedan sist har jag...wait for it.. tränat ganska mycket haha och givetvis spenderat timmar vid spisen enligt diet- konstens alla regler.

Bildboom:

Att leva och bo vid havet.. Ja tack!!

Ordet kontrollfreak låter alltid så negativt tycker jag.. ;)

Kiseungar!!!!

Sveriges vackraste park där jag har nöjet att svettas varje dag (om jag skulle vilja)

Backintervall? Jupp!!

Akupunktur gör gotte :)

Sveriges dag! I samma vackra park!

Tommy kände igen MIG! Jag sprang förbi honom i backen i helgen och nu kom han fram och sa hej.
Fan vad mäktig jag är ;)
Han med för den delen, levererade Nationalsången med besked och piggar på mina armar!!

Ja herregud vad glad jag ser ut! Ni ser ju vilket underbart liv jag lever :)

Inga kommentarer: