måndag, april 04, 2011

Väl godkänd

Ryggpasset gick bra, körde på samma vikter idag som jag gjorde förra passet trots att inte Bandoolan var med och passade- väl godkänt och höjer nästa pass!!
Glömde berätta innan att jag ju var på skolan och hämtade resultatet från senaste tentan, VG precis som träningspasset och det känns helt okej. Dock har jag svårt att nöja mig, kan reta mig läääänge på slarvfel som gjorde att jag missade MVG men så är det, och det finns ingen tid att ångra och fundera. Spela roll om hundra år!!! Jag är ju på väg nu :)

Kvällen avnjutes med favoriten risgrynsgröt och kesella- klart VG det med haha..

OCH- Nytt projekt på gång.... dän-dän-dän-dän: Deffprojekt för blivande klient som ska gå upp på Bodybuildarscenen på Lucia i december. Så jäkla roligt!! Just nu svajar han lite, men jag ska nog driva honom till beslut ;)

Dags att uppdatera hemsidan med klienter nu, eller vad tycker ni? Är väl kul att kunna följa deras utveckling :)

G´night folks

Inga kommentarer: