onsdag, april 06, 2011

Gnällfis och godis...

Kan inte nog ofta påpeka hur trött jag blir av människor i min närhet som väljer att påverka mitt liv trots att jag inte bett om det.. När jag knappt har en chans att värja mig från mitt nya "öde" och skaparen påstår sig göra det för min skull.

Jagblirsåinihelvetesfrustrerad!!!!

Snälla sluta säga att du vet hur jag känner inför det här, sluta säga att du förstår. Om du fattat hälften, eller åtminstone LYSSNAT på hälften av vad jag försökt säga dig så hade du inte agerat som du nu gjort. Om du vill finnas i mitt liv, på riktigt och äkta, så borde du stängt din mun och öppnat dina öron. Du kunde sagt att du inte håller med, men ändå stått vid min sida och hjälpt mig hitta en lösning närmre den sanning jag ser snarare än din egen.

Befälet över mitt liv glider mig ur händerna just NU och fortsätter det såhär så kommer jag att tvingas att ta ett beslut jag ångrar.. Jag kommer att ångra mitt val även om jag INTE väljer det. Ingen jävla vinna- vinna situation du skapat här inte.. En jäkla förlorarkänsla kommer att bo i mig hur jag än väljer att gå, tack vara de fjuttiga vägskyltar du försöker ge mig att följa.

Ja, jag vill ha kakan och äta den! Jag hatar själv människor som gör så, men i detta fallet har jag fan köpt ingredienserna, bakat skiten själv med min egen kärlek så jag anser mig ha rätt till det!!

Och det här har jävlarna..f´låt.. de goa människorna som är runt mig idag försökt att fresta med:




Besökte idag detta gym för ett gediget ryggpass :) Inser hur van jag blivit vid de mer moderna gymmen med maskiner som visar allt i kg, en del maskiner här var lite äldre och jag kliade mig en stund i huvudet inför varje ny övning när jag räknade på vikterna.. I övrigt ett bra utrustat gym med bra tryck i högtalarna! Gillas!!



Givet att MM- hoodien är med!!

4 kommentarer:

Jojjo sa...

You are awesome !
Go girl!

Långa Anna sa...

Min lilla sockerpingla! Du är BÄST! Det vet du! Brukar visa upp dig för människor jag känner och säga: "Det är min KOMPIS :D:D" :)
PUSS

FitnessDesi sa...

Jojjo: TACK!! Försöker att stå på mig innan andra gör det..

FitnessDesi sa...

Anna: Nauw vad söt du är. Nu ler jag med hela ansiktet :)