måndag, april 25, 2011

Mina bästa

Utan ett uns av överdrift kan jag klassa den senaste veckan som en av de bästa i mitt liv.. <3


Och då tycker jag ju allt som oftast ändå att jag har det otrolig bra..
En hel vecka tillsammans med mina bästa, lyckan är total!
Vädret har varit underbart, jag har hunnit det jag velat, min träning har funkat bra och maten likaså :)

Svågern har firats med påsk- kalas.. Min kesella längst in på bordet ;)
Besökte världens bästa Lise i hennes butik, Liselott på Landet. Underbart mysig och massa inrednings- och smyckespill!!

Jag har fått njuta av min familj hela påsken och det är alltid svårt att åka därifrån. Förstår varför det heter bittersweet.. För det är verkligen bittert mitt upp i allt det ljuvliga..


Och när jag kommer tillbaka hit så möts jag av detta och känslan av att redan varit saknad.. :) Nja, tidningen kom visserligen i posten, men påskägget levererades personligen.. Lägg märke till att det är sockerfritt godis i ägget och innehållsförteckningen klistrad i locket. Fina du!!



Och min fula nuna pryder dessutom reklambladet från Gyulas och Helenes utskick om Fitnessresor med Lifeportalen!! Hade jag faktiskt helt missat :) Grymma resor, åk gärna med och låt dig inspireras!!


Och mitt feta ben ;)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älsklings Desi :)

Jag tycker att din blogg är vansinnigt välskapad och du är fantastisk!!

Puss och kram Therése

FitnessDesi sa...

Therese! Vilket beröm!! Mitt hjärta blir alldeles varmt :)
Puss och kram <3