lördag, april 09, 2011

Resultat battle of scandinavia!

Efterlyser å det starkaste resultaten av dagens tävling!

Nu har vi letat i timmar (något överdrivet) efter dem och de finns ju ingenstans! Tänk på oss som inte hade möjlighet att närvara och lägg upp dem genast! :)

Är supernyfiken på vem som vann (såklart) men också på vilka av de anmälda som dök upp och så vidare. Jag vill se tuuusen bilder med! Har sett små fragment på olika bloggar och har koll på typ 3:e, 4:e och 5:e placeringen i den ena BF klassen, men resten är mystiskt och hemligt fortfarande..

Välkomnar tips om var resultaten går att skåda :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag letar oxå men vet att sofia isberg tog hem hela vinsten både bf och overall. norge men hon jobbar på budo fitness hos oss i västberga.
kolla henne på facebook sofia isberg.
sen vet jag att mia lundgren kom 3a i bodybuildning,finskan vann bodybuildning 1a plats .
det enda jag vet men undrar hur et gick för andres lundgren?
mvh camilla

Therese sa...

http://forum.body.se/showthread.php?s=4c9f223be1f0484c2c773f3a19c835a3&t=148420

FitnessDesi sa...

Tack Camilla!!! Ska genast kolla :)

FitnessDesi sa...

StayFitTN: Har redan varit inne och kollat den tråden men den anger bara byggningen, inget alls om BF. Men superstort tack för tipset ändå :)

FitnessDesi sa...

Anders Lundgren var inte nöjd, men vilken placering han fick har jag inte kunnat utläsa på hans fb än...