lördag, april 02, 2011

Born to survive

Ironiskt nog varade den där långledigheten inte så länge.. Gissa vem som slitit röv hela veckan, har ju inte ens hunnit varken uppdatera här eller på facebook :)
Igårkväll, 19.30 satte jag mig i soffan, första lediga kvällen sedan söndags..
Galet!
Och mitt i denna kaos ska jag försöka bibehålla lugn och fokusera på kost och träning och dessutom tillräcklig mängd sömn..

Veckan har blivit:

Mån: Styrka 30 min

Tis: Styrka 60min

Ons: Styrka 40 min, simning 30 min

Tors: Styrka 40 min, löpning 40 min

Fre: Styrka 30 min, simning 20 min

Lör: Styrka 60min, IW 45min

Och imorgon är det vila för hela slanten! Som extra bonus ska vi ses på Loket och poseringsträna, och tydligen är det några nya töser där som vill börja tävla så de ska vara med för första gången :) SKitkul!!

Så sammanfattningen för denna veckan är alltså; Jobba, träna, äta, sova.
Jag lever ett särdeles spännande liv!!! ;)


BILDMARATHON!!!!!!

Nya tightsen
















Första tentan klar, MVG :)
Fick till och med guldstjärna av läraren, hihi














Godaste proteinet från MMSports
























Frissan, inte så ny längre :)














Ny bebis!














Party!















Träning



























Och till sist vill jag varna för den här killen.. Han har oootroligt dåligt matte- sinne. Låt honom aldrig räkna dina reps, han missar typ varannan..
Och det ger träningsvärk dagen efter ;)


Inga kommentarer: