måndag, april 18, 2011

Påsklov :)

Eftersom jag sliter så hårt de dagar jag är på jobbet har jag fått påsklov :)

Så hela denna veckan är jag ledig, och det känns guttans bra! Igår körde jag mitt sista pass på ryggprion, lade undan den träningsdagboken och plockade fram nästa tills idag: Prio ben! Hatkärlek och lite rädsla för vad mitt bäcken och min rygg ska tycka om det. Men det återstår att se..
Körde första passet idag och det var ett snabbt och intensivt uppstartspass som hintade kroppen om vad som komma skall senare i veckan. Det kändes bra och jag älskar känslan av att vara effektiv på gymmet!

Helgens mys var superlyckat!
Vi skrattade gott i två timmar och sedan åt vi lika gott en stund efter innan det var dags att åka hemåt för lite filmmys och slappande resten av kvällen.

Jag har det så bra en människa någonsin kan önska sig!!


Inga kommentarer: