torsdag, april 14, 2011

Hemsidan uppdaterad!

Då har jag slitit mitt hår sedan förra inlägget, så mycket att allt på höger sida trillat av ;) hihi..
Detta fenomen med datorer, helt jävla magiskt alltså..

Hur vi tänkte jag och Oscar när vi satte oss i soffan brevid varandra, det vet jag inte. Jag med en hemsida att uppdatera, och han med en trasig Iphone som han försökte sig på att laga. Bägge innehar vi samma nivå av teknik-invaliditet tydligen.
Efter mycket morr och frustrationsutrop är nu sidan iallafall äntligen färdig!! Dock visar läsaren inte riktigt de inställningar som jag la upp i programmet, men det får vara. Jag orkar inte sitta med det EN sekund till..

Utöver datortrubbel, så har jag även hunnit med:
  • IW 30 minuter
  • Lunch på stan
  • Skolan, och lämnat in arbete- och fått en ny uppgift!
  • Määääktigt ryggpass på Lokomotion
  • Handlat ett flak kesella
  • Packat ihopa tio (!) matlådor
En hel del.. Lägg märke till det där samtalet jag skulle ta tag i.. Det har liksom inte hunnits med..hrm.. Dåligt jag vet :(


Kvälls-kesellan i magen nu, muskelvärk i ryggen som redan börjat komma och färdigbloggad. Det blir sängen :)

Inga kommentarer: