onsdag, april 20, 2011

Ruuumpa!!!


Träningen på nya upplägget går bra! Som alltid inför ett nytt upplägg så känner jag en viss förväntan, lite otålighet när det inte sitter perfekt direkt och blir lätt lite övertänd.. Ja, ibland är man som ett barn ;)
Måndagspasset gick ganska bra, är fortfarande lite förståndigt feg med att belasta rygg och bäcken för mycket, och eftersom jag inte får träna med Bandoolan denna veckan så har jag inte heller någon som håller åt mig om det skulle bli för tungt.
Men det är bra att jag får klara mig på egna ben :)
Och ben.. jo, de lider.. Precis som jag vill! Dagens pass slog ut dem helt och hållet, och tio minuter på crossen efter passet (som var tänkt för att öka blodgenomströmningen efter det tunga passet) blev istället bara ytterligare smärta. Gött men inte :)
Har stretchat duktigt, men gissar ändå på kraftfull träningsvärk imorgon. Välkommen!!

Idag har jag varit duktig och förenat nytta med nöje och använt min morgonpromenad till att gå till Forex och växla pengar! Jo, för vissa ska ju åka utomlands senare.. Bra att vara förberedd! Dessutom vet man aldrig om man skulle råka snubbla iväg till Danmark eller Tyskland helt apropå..

Jag har även fått träffa ny bebis och fika med lyckliga föräldrar idag. Glömde kamera :( så bilder kommer nån annan gång.
Nu ska jag sätta på mjukisar och njuta av kaffe och kesella!!

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer: