lördag, april 16, 2011

Underbart!!

Min lediga dag igår förvandlades som vanligt till en effektivitetsdag, och därmed också till en bra dag :)
Började morgonen med 45 minuter på spinningcykeln, efter det en häärlig frukost och sedan link up med Snace Doctor ;) för en session på gymmet. Vi gick igenom hela kroppen utom ryggen (av förklarliga skäl eftersom träningen från torsdagen gjorde sig starkt påmind :) och vi tog i så jäkla bra att vi faktiskt avslutade passet med två övningar kvar! Jag kan inte minnas när jag gjorde det sist..men jag var helt slutkörd och kände att hur mycket jag än skulle försöka göra de två sista övningarna på ett bra sätt så skulle det förmodligen ändå sluta banan. Ibland är jag så mogen i mitt resonemang att jag är rädd att jag faktiskt är vuxen..

På eftermiddagen hade jag som plan att åka och simma för att köra lite aktiv återhämtning och rehab, men det passet byttes istället mot oväntat besök- och det känner jag mig mycket nöjd med!

Idag är det vilodag från gymmet då vi ganska snart ska bege oss iväg på trevligheter och jag inte vill känna någon som helst stress. Träningen är flyttad till imorgon, men jag valde ändå att ge mig ut på en lite morgonpromenad/jogg eftersom vädret visade sig från sin soliga sida! Det gäller att passa på :)

Hoppas att er lördag blir lika underbar som min!!


Och glöm inte att den enda som kan göra den underbar är du själv!

Inga kommentarer: