torsdag, april 14, 2011

Godmorgon alla underbara vänner!!

Godmorgon och tittut i stugorna!
Är så där störigt pigg efter en morgonpromenad och frukost :) Var inte liiika pigg precis när jag kommit in, haha syns väl?

Efter frukost blir det lite sittande framför datorn, hade tänkt få tummarna loss och uppdatera hemsidan med vad jag egentligen pysslar med JUST NU. Som sagt innan så tror jag att det även kan vara kul att läsa lite om hur det går för mina klienter. En av dem tävlar ju snart!!

Skolan ska besökas idag, inlämning av ett arbete och förhoppningsvis få ett nytt! Tycker att tempot är lite väl långsamt, men jag antar att jag inte ska klaga för då sitter jag väl där helt fullchookad sen...
Jag hoppas även på att hinna ett IW-pass, uppdatera min nya dator, lunchdejt på stan och.. ett jobbigt samtal som jag drar ut på för att jag är en fegis.. Ingen kommer att få ont eller bli skadad, så jag fattar inte varför jag tramsar!!

Oscar piffade min frissa igår:)

Inga kommentarer: