fredag, april 22, 2011

Gladiatorerna

Jag tackar för pepp och stöd, men har faktiskt tagit beslutet att avstå ifrån det här:



Jag måste inse mina begränsningar med en trasig kropp och just nu vill jag åstadkomma så mycket mer än att få ha kul i tv. Nädå, jag är inte bitter!!!!! ;)
Jag har funderat mycket, men efter att ha fattat mitt beslut känns det faktiskt ganska skönt ändå. Jag måste vara rädd om mig och jag måste ta ansvaret för att min kropp ska läka ihop så bra den nu kan..
Det skulle förmodligen räckt med ETT sving i pyramiden för att få börja om från början igen.. Inte värt!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Klokt beslut Desi. Var rädd om kroppen. Det räcker ju att vi VET att du hade vunnit. Nu får de andra som deltar i alla fall en sportslig chans ;) Kram från mig!

FitnessDesi sa...

TACK gumman!! Ja, kände väl att det kunde vara kul för alla andra att få prova iallafall ;)
KRAM!