fredag, december 07, 2007

Underbara fredag!

Aah...vaknade med ett ryck klockan 07.10 och hade försovit mig... Som gjort för att man ska vara toktvåa resten av dagen..

Hade pågång med soldisarna under förmiddagen, sen straffade jag mig själv för min otillåtna sovmorgon med ett tungt benpass. Kan behövas på mina små kycklingben..pip..pip..
Som grädde på moset hade vi idag en deltävling till klassikern på jobbet i form av skridskoåkning! Varv efter varv, och jag kände mig faktiskt riktigt sportig när jag susade fram på mina hockeyskrillor! Avslut på arbetsdagen med lussebullar och pepparkakor, grrrrymt gott :)

Ikväll ska jag roa mig med att ÄTA, och titta på Idol med hela ligan inträngd i soffan. Har jouren hela helgen, vilket innebär att jag inte kommer att ha möjlighet att förstöra kroppen med ohälsosam alkohol, och att jag med gott samvete kan lägga in ett tungt ryggpass på söndag- sweet!

Dagens lunchtips:
  • Kallrökt lax
  • Fullkornsbulgur
  • Avokado
  • Keso med wasabi ihopblandat

Men-fy-fan-vad-gott-det-är!
Jag lär väl återkomma senare ikväll eller under helgen med inte lika nyttiga mathistorier ;)

Tadaa// Desi

Inga kommentarer: