torsdag, december 06, 2007

Taggad!!

..och då menar jag inte taggad till nån fånig sida på nätet.... Jag är så- satans- taggad- inför- nya- utmaningar- i- min- träning!!
Har suttit med huvudet i gymmet samtidigt som jag löst alla mina andra uppgifter med kroppen på jobbet..och jag kan inte sluta tänka på det.. JAG VILL TÄVLA! Problemet är bara att jag även VILL VINNA... Jag är 0 eller 100..allt eller inget.
Eftersom jag inte ens vet hur jag eller min kropp skulle reagera på faktumet att träna hårt och sedan deffa (förutom smygdeff, för det är jag redan en jävel på ;) så kommer jag att enligt en idag uppgjord plan att köra en fördeff i jan- feb, mest för att kolla läget.
Mest nervös är jag för att inte få dricka god öl.. vad ska jag nu skylla alla mina dumheter på? ;)

Min euforiska sinnesstämning lyckades iallafall smitta av sig, så nu har jag min Bumbi med i båten också, och det ska bli skitkul att köra detta tillsammans!
Orosmolnen som kan hindra detta projekt är i dagsläget små, men allt kan hända.. Måste komma ihåg att vara ärlig mot mig själv och realistisk i mina bedömningar. (Jag är ett präkto, jag vet).

Dags för att trycka ännu ett mål mat, jag hoppade över spinningen i eftermiddags till fördel för plitande och planerande, så nu ska det laddas för boxning. Och gissa om jag är LADDAD!?

Fightingface// Desi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tataaa little Tin-Tin! Vilken fin liten sida du har.
Nu börjar minsann idol och här sitter jag och skrivar till min egna idol. You and me bejbe, we are gonna rocka fett!!! Även jag med blobb-magen och du med pip-pip-benen.
Todi-loo!

Anonym sa...

Har jag sagt att jag älskar dig Bumbi? För det gör jag!
Pussen!