tisdag, december 18, 2007

Mannen i mitt liv

Om något i mitt liv någonsin varit äkta så är det du.. aldrig har någon varit så lojal och trogen så länge, och jag undrar om jag någonsin kommer att få uppleva det efter dig..

Du gör alltid ditt bästa att vara mig till lags, oavsett om jag har rätt eller fel. Det finns inga tvivel när jag möter din blick- det är vi två mot världen för alltid! Du har fallit offer för mina påhopp när jag varit på tråkigt humör, och ändå varit den första att komma och trösta med sorgsen blick när jag varit ledsen.
Din kärlek är äkta och riktig.

När du inte är där jag är fattas jag dig. Jag kan gnälla om att det är jobbigt att jämt känna kravet på uppmärksamhet från dig, men de gånger vi skiljts åt en längre period så gråter mitt hjärta och jag saknar alla våra vardagliga små besvär.

Dagen då du inte längre finns vid min sida dör en liten bit av mig med, du har växt fast på mig- och går inte att flytta utan smärta.

Min lilleplutt, älsklingen, mammas fjant..

Du gör mitt hjärta varmt!!









Jaa...vem skulle annars ställa upp på en sådan förlöjligande bild om inte Lobo, vildvargen!

Inga kommentarer: