lördag, december 08, 2007

Jag glömmer att det regnar utanför...




Idag var det upp tidigt för att åka iväg till Karlskrona.. Vi började med håret vid 10.00 och efter att hälften var klar var det dags för sminket, för att sedan lägga tillrätta resten av håruppsättningen.
En riktigt rolig dag har det varit, och Sara som gjorde både håret och sminket är så himla duktig!! Snacka om kreativ människa med stort hjärta!



Resultatet blev såklart det bästa jag kunde förvänta mig.. Efter att ha suttit i stolen i fyra (!) timmar (somnade nästan vid sminkningen- jag ääälskar att bli ompysslad) så var det dags för fotografering, och jag kände mig jättesnygg!



Sara lägger smink..


... och fixar hår..
Resten av dagen ska tillbringas på mysigt fik med Roger och mycket kaffe ( garanterat en äppelpaj med vaniljsås med :)
Kvällen bjuder på dans och mingel, ska bli hur kul som helst!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är snygg!