onsdag, december 05, 2007

Dag 1

Hade jag vetat hur lång tid det skulle ta att hitta på ett namn tillräckligt originellt för att accepteras av Blogspot hade jag nog gett upp det här innan jag började..
Känns däremot nice att första dagen på bloggen är en bajsdag utan dess like! Känslomässigt kaos härskar i mitt inre och mina tankar är som okontrollerad marsvinsparning.... KAOS!

Dock har träningen idag gått extremt bra, utan undantag för ett enda set! YES! Sista veckan på detta 12- veckors programmet och jag har ÖKAT MYCKET i styrka..

Helgen tillbringades i Lund på Decembercupen där jag coachade en grymt stark och snygg Daniel i Atlethic Fitness.
Grymt många inspirationskällor fanns på plats, och känslan växte i magen.. ska jag våga ställa upp nästa år? Är jag redo?
Återstår att se!!



Inga kommentarer: