onsdag, december 19, 2007

Bekännelser

OK, har kommit fram till att jag så här i juletid vill ge er alla en liten julklapp- nämligen ett gott samvete.. För att ni alla ska må liiite bättre och kunna slappna av inför det stora matbordet som julhelgen innebär, så tänkte jag härmed delge ALLT onyttigt som jag tryckt in i mathålet senaste veckan...och bemärk då ni läser detta- det är bara onsdag idag:

Måndag: Vanligt ris med köttbullar o gräddsås, Mc Feast o co, chipsrester, 2st lussekatter.

Tisdag: Laxgryta på grädde, 1st Arrac-boll, 10 st kola, mjuk pepparkaka

Onsdag: 2st wienerbröd, JULBORD 3 portioner (!).... denna dag är inte slut än
(Julfika ikväll med gänget..)


Nu ska jag ta min hyfsat mätta kropp och bege mig ner till gymmet, där benen ska plågas med lätta vikter i oändliga repetitioner! Om min förmåga att gå är oförändrad imorgon har jag inte tagit i tillräckligt bra.

Paus// Desi

Inga kommentarer: