onsdag, december 19, 2007

Fortsättning frossa...

Paus slut..

Åter i hemmet efter kvälls- julfika med gänget, så jag antar att jag är skyldig att redovisa:

..2st kanelsnäckor, mjuk pepparkaka, kladdkaka med glass, 1st pepparkaka liten, 4 godistomtar och 1st clementin....INOM LOPPET AV 45MIN!!
Innan dess hade jag tillika käkat en God Balans- bar (se länken i högerkanten) ifall jag skulle hinna bli hungrig :%

Behöver jag berätta att jag mådde fysiskt illa när vi åkte därifrån? Jag kallsvettades och min kropp frågade skrikandes va fan det var frågan om, så jag svarade lugnt: "Det är uppvärmning inför julhelgen"...hihi. Gott var det iallafall, och jag antar att jag kommer att vakna med kurrande mage imorgonbitti efter att ha förbrännt hela natten!

Benpasset på gymmet gick bra, den förmodade svidande känslan i musklerna infann sig ganska snabbt, och jag körde ändå inte mindre än 6 övningar * 3 set* 15-20 reps.
Resultat?
Jag såg ut som att jag skitit ner mig med byxorna på när jag skulle ta mig hemåt..

Puss i ljumsken// Desi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gott! Du får trösta dig med att du äter för mig också - som sitter här långt borta och inte kan njuta av de svenska julgodsakerna. Fast jag har faktiskt svenska pepparkakor i en burk...så lite kan jag också njuta.

Anonym sa...

Tack gumman! Kul att du är här och hälsar på! Du får säga till om din abstinens efter den svenska maten blir FÖR stor... då skickar jag dig ett matpacket ;)
Kram

Anonym sa...

Matpaket menade jag.. :)