tisdag, december 11, 2007

Julstämning eller inte, jag är iallafall lycklig!

Idag är en sån där dag då allt känns skönt och rätt! Allt som har kommit i min väg har jag röjt upp på ett sätt som varit tillfredsställande..
I förmiddags insåg jag att gymmet var stängt pga renovering- vem sätter upp en lapp samma dag?!- men jag löste det genom att slinka in på Division och låna deras fiiina anläggning. Jag återställde allt jag använde, jag loovar :)
Körde bröst, axlar och triceps, med upplägget som jag presenterade igår. Kändes bra, om något okoncentrerat när jag körde triceps..

Vid lunchtid drog mina stubiner nästan av när jag konfronterade en kollega som inte ville kännas vid sina brister (vem vill det förvisso..?), men jag lyckades lösa även den situationen på ett sätt som i efterhand känns riktigt bra.

Slutligen har jag spenderat nästan 120min med soldisarna i en form av "heta stolen" som de själva producerade. De var konstruktiva och höll feedbacken till varandra på en nivå som är klart godkänd! Just nu när dagen börjar närma sig sitt slut, och jag känner att all min energi har använts på rätt sätt....ja, då är jag förbannat lycklig i mig själv!
Sen är det ju inte något negativt att allt det jag berättade om igår nu har kommit ytterligare en dag närmre- och jag längtar!! Som ett barn..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Desi! Så kul att läsa det du skriver. Får värsta energikicken! Din energi smittar t o m. via webben! Häftigt! /Kram Rebecca

Anonym sa...

Tack gumman!!
Kramen på dig