onsdag, december 05, 2007

Redo för morgondagen

Då var sista förberedelsen för morgondagen klar.. Jag har gjort två matlådor, en med lax och rotfrukter och en med hemmagjord ostkaka..mums! Utöver detta medtages 2dl kesella light samt keso och hurtbullar... Äventyret som väntar? En helt vanlig 8 timmars arbetsdag!

Hade tänkt försöka klämma in ett spinningpass på arbetstid (lyx, jag vet) under eftermiddagen och sedan hinna ladda upp inför ordinarie boxningsträning 18.00- 19.30...intervallträning... jobbigt, men förbannat kul!!

Är på så himla gott humör nu, så jag tänkte dela med mig av min hemmagjorda ostkaka:


  • 4 äggvitor
  • 300g keso
  • 1dl kesella light eller 1 skopa proteinpulver (med fördel vaniljsmak)
250 grader i ca 10 min.

Hitta nåt annat än protein i den du! Ha!

Nu ska jag bara skrubba gaddarna och sen i säng.. åker till jobbet redan 06.10 imorgon..suck.
Är väl inte känd för att vara på gott humör vid den tiden direkt..

sov gott// Desi

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta verkar kunna bli en intressant och rolig läsning..jag ska hålla mig uppdaterad!