måndag, december 10, 2007

Hopp och lek!

Igår var sista dagen på mitt träningsupplägg, och det är med visst vemod som jag går min "hopp-och-lek-vecka" till mötes... Jag kommer att sakna mitt program! Nu kommer jag att köra vad som faller mig in i tre veckor..
Tanken är att de styrkepass jag lägger in ska vara uppbyggda på få övningar och set, men med desto fler reps- upp till 15-20st per set. Och för skojs skull ska jag försöka hinna med några BodyPump pass också, eftersom boxningen har uppehåll över jul och nyår.
Denna veckan jobbar jag dygn mån- ons, så då får det bli vad det blir- körde spinning idag på jobbet, och ska väl kunna hinna med ett pass styrka imorgon tror jag. Eventuellt går jag ner på gymmet på stan och kör nåt kul på onsdag kväll om det finns tid.

Nästa vecka drar jag hem till Skåneland för att fira jul, stannar där till annandagen, för att sedan åka upp till Norrland och fira nyår. Det ska bli himmelskt att få komma hem till familjen och mitt hjärta över julen- jag älskar denna högtid! Inte minst all god mat :)
Nyårsveckan kommer jag som sagt att spendera i Norrland, på en skoter, i en stuga och med MYCKET snö!! I love!

Nystarten på träningen kommer således igång vecka 2, och då kommer jag att köra på samma program som jag gjort de senaste 12 veckorna- med viss modifiering..


Sussa gott// Desi

Inga kommentarer: