fredag, december 14, 2007

Torsdag

...innebär ärtsoppa och pannkakor, eller som idag ännu bättre: potatis och purjosoppa med pannkakor! Grädde och sylt...mums!

Dagens stora samtalsämne var klädsel inför morgondagens (eller idag, för klockan har blivit fredag..) julfest på jobb: LILLEJUL! Årets händelse med kollegorna, och outfiten är klart avgörande! Temat är värdegrund, typ: "Kom ut ur garderoben och visa ditt verkliga jag".
Sagt och gjort; Jag och Knudan ska vara madamer och grabbarna således våra slavar :) De ska ha på sig jeans- shorts, skinnväst, kedjor, disciplinbollar och hundhalsband..Hehe.. Och vi använder ridspö..
Lovar att delge lämpliga foto om det existerar såna efter festen imorgon..


Idag var jag efter jobbet hos min favorit-frissa Sara igen! Hon klippte och la in RÖTT i mitt hår..MYCKET RÖTT..men oj vad coolt det blev! Hon kan verkligen sina saker!
Bifogar givetvis bild.

Kvällen avslutades med att langa sprit- på ett högst lagligt tillvägagångsätt, i baren på mässen. Roliga och fulla människor som gör min längtan efter min egen julfest imorgon ännu större :)
Nyss hemkommen, och nu ska jag sooova..

Puss och kram// Madame O





Ps...Ulrikas FETA FINGRAR.. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha Baileys!!!! åh jag saknar honom ju ;/ du borde ha tagit med honom till Lobo! :P