torsdag, september 27, 2012

Sick or what?!

Hehe.. inte själv riktigt fattat att det faktiskt kommer att ske, men det ska bli sjukt kul..
Har varit i kontakt med klubben sedan i våras och småpratat lite över mail, men så nu ringde de i förra veckan och berättade att de fixat licens för mig och att jag var anmäld till tävling på lördag!

Jag är glad och nöjd med mitt beslut att låta kroppen bli tyngre och har kört 5:or på gymmet i princip alla övningar de senaste veckorna, och med det hoppas jag att kroppen ska vara så förberedd som möjligt med denna korta varsel om maxlyft och tävling.
GRYMT kul ska det bli iallafall!! 
Imorgon är jag ledig från jobb och ska då ta mig in till klubben för första gången för att snacka lite regler och teknik. 

Ni som inte ligger i bänk till helgen bör istället pallra iväg till huvudstaden där MM Sports har invigning av sin nya butik! Det kommer att vara en massa bra erbjudanden i butiken, uppvisningar och möjlighet att få prata med de allra bästa inom sin genre!!

Sveavägen är där det händer i helgen!!

Inga kommentarer: