tisdag, september 18, 2012

Framför mig är målet..

..men det finns mycket att uppnå och komma förbi innan jag är där!
Och det finns en massa roligheter att hinna med :)
Förra veckan fick jag reda på min nya befattning på jobb- efter att som alla andra inom firman varit teoretiskt uppsagd sedan innan semestern. Ny befattning alltså, och inte helt överens med mig själv om vad jag tycker om det.. Dock ser jag en del lösningar på hur jag kan göra det tråkiga roligare, och hoppas att min chef ska hålla med!!

Jag producerar fortfarande i Stockholm och önskar att jag kunde stanna här längre. Jag trivs riktigt bra, både med arbetsplatsen och kollegorna. Dessutom finns ju större delar av tävlingsteamet här och DET är skitkul!

Planerna framåt är många och det känns som att jag har fulltecknad kalender hela hösten! Nästa helg väntar en resa till Norrland, och jag längtar!! Det ska bli så himla mysigt- äntligen. Hoppas inte det är för kallt redan bara ;)
Efter det blir det en tur till Skåne för lite tävling..som jag knappt fattar att jag gett mig in på.. Lovar dock att rapportera om mitt lilla äventyr så fort det är genomfört!
Senare i höst blir det en långhelg i Stockholm på "Allt för hälsan" med GymStick och ännu en för MMSport på fighting-gala och senare teamträff igen.
 Fullt ös! I love it :)


Inga kommentarer: