lördag, september 01, 2012

Nystart och jag är där!


Det kan mycket väl vara så att det finns något förutbestämt för alla.. Men vem har bestämt och vem har valt? Vem har placerat mig längs min väg och pekat ut en riktning jag ska följa utan att ha lämnat garantier för att allt ska ordna sig.. Vem ska jag skylla på då allt bli fel, och vem ska få kramen och klappen då jag lyckas?
Kan det vara så att jag hade hamnat här oavsett hur jag gjort mina val?

Jag vill tro på att det här är en ny chans, för varje dag är en ny start och varje andetag ett bevis på att jag lever, tar mig framåt och fortfarande TROR! 
Idag fick jag en ny chans och imorgon kommer en till, då ska jag vara uppe med tuppen och njuta av den.  
Jag ska fånga den, vårda den och göra det bästa av den!! 
Varje dag!

Inga kommentarer: