torsdag, september 13, 2012

Jag borde..

...släppa datorn och faktiskt ta tag i den här dagen..
Är ledig PÅ RIKTIGT (ja, man kan vara ledig på låtsas, så är det oftast för mig) och jag startade dagen med en långpromenad med Vargen i parken och sedan la jag ca en timme på att bråka med bilen. Hur jag än gör så känns det inte riktigt rätt med hundburen där bak.
Måste skaffa större bil, för bruk av hund :)

Har varit i huvudstaden några veckor med jobb (och nöje) och kom hem till ett tomt skafferi.. Jag levde i minnet av ett väl påfyllt lager av bars, proteiner och annat gottigt- men ack vad jag lurade mig själv!! Blir att sätta sig med en liten önskelista till MMSports senare idag eller imorgon. Tills dess får jag hålla till godo med rester av smulor längst ner i påsarna och slicka kanten på shakern..

Något som däremot FANNS här när jag kom hem var inte mindre än 2 st avier från posten om paket/ stort kuvert att hämta ut.. Spännande!!
Det är ju "någon" som fyllt år i veckan, så jag är jättenyfiken!!

Mycket jobb med långa daga och kvällar innebär dessvärre mindre eller ingen tid alls för träning.. Jag släpar lojalt väskan med mig överallt i hopp om en lucka för ett snabbt pass, men än har jag inte lyckats :( Hoppas på en bättre träningsvecka nästa vecka.
Nu inleder jag dock min helg, så NU ska det bli träna av!

2 kommentarer:

isbjörnen sa...

6dagar 13timmar 53minuter 10sekunder and counting =)
BTW Gammelbjörnen levererade rekordtid bland ungtupparna i WOD.

FitnessDesi sa...

Klart han gjorde! Han är ju bäst :)