söndag, september 16, 2012

Helgens bilder

 Vargen fick flyga för första gången inför denna helgen. Vi lämnade huvudstaden för ett besök hemma i Skåne, och resan gick över förväntan!!
Hela helgen har varit MYS utan tidspassning och massor av kärlek


Mina älsklingar
 Jag hann att få min nya kurslitteratur innan helgslappandet drog igång på riktigt.. ;)
 "Hälsoinspiratör" och böckerna kommer från SISU. Ska bli kanonroligt att lära mer om stress, kondition och olika tester utan tekniska hjälpmedel!!




 Fick även hämtat ut mina nya snygga visitkort!! Och samtidigt sprida budskapet om Smartgrips i södra skåne :) Så är Du intresserad av att köpa ett par så hör av dig så fixar jag det!



 När mitt familjmys var över så fick Vargen sin beskärda del.. Vi åkte och besökte uppfödarna från Torneryds Kennel där han kommer ifrån och det var ett mycket kärt återseende!! Deras dörr står alltid öppen för oss och det känns verkligen som Vargens andra hem, alltid!


Sov gott små hjärtetroll.. Det ska jag göra :)




Inga kommentarer: