fredag, juli 13, 2012

Förnekelse av fakta kan ta dig runt ditt problem..


Boxningsträningen igår var med fokus på axlar och överkropp tillsammans med backintervaller.. Känns som att någon ville hämnas på mig för passet i tisdags ;) Trots att dessa pass alltid är lika jobbiga så försvinner de där 90 minuterna i ett nafs och lämnar endast en blöt pöl på marken kvar.. Jag fann även min nya LOVE igår, en riktigt ståtlig karl..


Vaknade inatt av att jag kände mig snorig.. dööhhh.. vägra bli dålig nu ju!! Jag har inte tid..
Levde i förnekelse och tog mig an dagen som den var planerad med morgonträning på gymmet. Efteråt var jag trött och stack hem direkt för att äta och fylla på. Insåg att det nog inte var pga endast träning som kroppen kändes slö och matt, så resten av dagen omplanerades på stående fot.
Löste administrativt med resebokningar och annat mindre roligt på jobbet, och sedan fortsatte jag vid datorn hemma med träningsupplägg som jag lovat skicka ut idag.

När det äntligen var färdigt bannade jag mig själv för att jag ens funderade på ännu ett pass på gymmet och gick istället ut och la mig på balkongen i den lilla sol som ville titta fram.

Precis vad jag behövde: Sol, mys med vargbebis och en protte <3


Strax ska vi käka middag på stan, kanoners avslutning på en trots allt riktigt skön dag!!

Inga kommentarer: