tisdag, juli 17, 2012

Boost, ben och boxning!!

Idag har jag legat på förhöjt intag av protein, vilket gett mitt riktigt bra med energi hela dagen och igenom samtliga träningspass! Jag har verkligen kunnat ta ut mig till max med den rätta känslan i kroppen- underbart!
På styrkeprogrammet stod det ben idag, och precis innan jag skulle iväg på passet läste jag bloggen till en av mina team-mates som kört ett helt galet pass i intensivt tempo högreppare. Japp, jag blev inspirerad! Ner på gymmet och tänkte tempo-tempo vilket gjorde att passet gick betydligt snabbare än jag räknat med och jag blev svettigare ;)


Eftersom dagen innebar höjning i kosten så har det varit intervaller mellan träning och spisen hela dagen så att säga.. Eller det har åtminstone känts så.. Positivt var att jag ikväll efter boxningen hade KVAR att äta utöver det vanliga kvällscaseinet, vilket känns otroligt tacksamt eftersom jag är heeelt färdig i kroppen..Sjukt intensivt pass blev det med fokus på slag på säck i 6minuters-intervaller!! Så nu sitter jag ganska lagom mätt i magen och väntar in rätt tillfälle att njuta av det sista innan jag stupar i säng.
Vargen har hängt med hela dagen och ligger redan däckad, av sympati. Godhjärtat djur det där <3



Inga kommentarer: