torsdag, juli 05, 2012

En vilodag och balansen rubbas..

Jag fattar inte hur andra människor (ja, NI!!) "hinner" vila mellan träningsdagarna och passen. Jag tränar redan så mycket och jag har ändå ungefär fem önskepass till att stoppa in i veckan om det bara hade funnits tid.. Det är så förbannat roligt, jag bara älskar det!!
Jag förordar såklart balansen mellan vila, kost och träning. Jag VET hur allt det där hänger ihopa. Men ibland rycks jag med av farten, känslan och ruset ändå..

Tog iallafall en vilodag igår, gick endast en promenad och unnade mig senare 90 minuters hård massage direkt efter jobb för att sedan krypa ner i soffan och gosa med bebis som är här nu <3.. Idag insåg jag att veckan snart är slut och att jag inte "hunnit" alla de pass jag ville köra denna vecka. Blir smått galen..haha..
Bebis <3


Helgen var kanon!! Det finns så mycket att berätta att jag inte vet var jag ska börja och det vore kanske inte ens lämpligt att dela alla detaljer med er, så jag släpper en bildbomb istället och gör ett erkännande som legat på lut gaaanska länge;
Jag är fetsåld på Crossfit. Jag vill bli bäst i världen. Eller åtminstone grymmast i kvarteret! Jag är som en ivrig skolunge med frågor om teknik och utförande och tips. Tror att Jonas velat ge mig time-out ett par gånger om han kunnat ;)

Göteborg bjöd på crazy WOD:s och besök hos MMSports, middag med gänget och slumberparty hos team-mate Brittan :)









Inga kommentarer: