fredag, maj 13, 2011

Någon som tror på mig!

Det är en underbar känsla när man inser att någon tror på det man gör!

När någon, utan egen vinning, vill visa uppskattning och ge stöd bara för att jag är jag, och jag gör det jag gör. Och i detta fallet tränar jag mycket och tävlar i Athletic Fitness!!
Någon har idag gett mig löfte om ett lyft i min träningskarriär och jag läääängtar efter att få det svart på vitt och kunna dela med mig till er alla :)
Ni minns kanske det där jobbiga samtalet jag skulle ringa?

Efter att ha rannsakat mig själv och analyserat varför jag "omedvetet" drog ut på att ringa så insåg jag att jag helt enkelt var rädd för att misslyckas, rädd för att få ett nej.. Med den insikten tog jag tag i det- för hur ska man nånsin kunna vinna om man aldrig vågar?!
Resultatet av det första svåra steget ledde till slutprodukten idag! Gissa om jag är glad :) Detta kommer att bli så sjukt bra!!

Dagen började med spinning innan jobb, ganska jobbigt pass då gårdagens "crossfit" pass som vi körde på jobb fortfarande satt i baksida ben. Men det var en grymt skön känsla efteråt!!
Fortsatte med ett styrkepass på jobb, och sedan flexade jag faktiskt ut lite tidigare för att få liiite mer ledigt denna fredag.
Denna härliga, pirriga fredag!!

Inga kommentarer: