onsdag, maj 18, 2011

Pepp och depp

Ännu en ledig dag framför mig och solen skiner.. känns underbart :)
Kasein-frukosten är intagen och snart blir det kaffesörplande med Nina som också har ett par timmar över på förmiddagen.
Känns bra nu.
Gjorde mätning på Lokomotion igår som iallafall bekräftade vad jag känner. Kläderna på min kropp säger att dieten går bra, men vågen och jag är inte överens direkt.. Mätningen igår visade att känslan stämmer, och som i ett trollslag så samarbetade även vågen imorse..haha
Märkligt det där :)

Ryktet säger att en konkurrent på Fitness 5 valt att knapra piller.. Trötta mig. Jag är inget präkto, men orka.. det är knappast nåt VM i bicepscurl liksom. Får stå för henne dock.

Nu ska jag njuta av dagen som även kommer att innefatta lite rehab- simning innan benträningen med Bandoolan ikväll!! Jihoooo

Inga kommentarer: