tisdag, maj 17, 2011

Bra. Bättre.

Jag tjuvsmakar på lyxlivet varje dag :)



Känslan infann sig ganska tydligt veckan på Kreta, och sedan dess har den suttit i och hållit sig fast! Jag lever gött, och jag kämpar varje dag för att göra mig förtjänt av det..

Jag är ledig heela denna veckan, och eftersom nästa vecka kommer att bli maxad på jobb så utnyttjar jag min lediga tid till att träna extra mycket och njuta av att själv reda mina dagar. Jag anar en svår träningsvecka nästa vecka (alltså minimalt med träning) och förmodligen ännu sämre förutsättningar för att kunna sköta kosten, så jag vill försöka hamna lite på förhand nu.. Lättare sagt än gjort!!

Lyxet idag bestod av pannkaksfrukost! Menherregudvadgottdetär :) efter 45min indoor walking.
I eftermiddag ska jag åka in till Lokomotion och köra ett pass - äntligen!- med Cissi. Inriktningen är överkropp och fitness5 men vi får väl se vilka galenskaper som erbjuds!
Har precis kryssat av önskelistan på MM Sports och sitter nu som ett barn och väntar på julafton!!

2 kommentarer:

www.saschas.webblogg.se sa...

<3 nu tjatar flickorn abara om en sak... DEIS vi vill åka till desi NUUUUUUU hihihi

puss & kram

FitnessDesi sa...

Hahaha.. goa de är!! Ni är välkomna precis när ni vill!!! :)