lördag, maj 14, 2011

Inte så smart, men ganska söt!


Ville diska av träningen tidigt idag för att möjliggöra andra ärenden på eftermiddagen, vilket ledde till ett styrkepass med endast lite aminosyror, kreatin och en kaseindrink i magen..
Trött, matt och ganska förbannad på mig själv (tackar Vera för att vi höll humöret uppe :) gav jag ett försök att genomföra fitness 5 momenten, allt utom benböj då.. Bänkpress, chins, dips och bicepscurl. Det märkligaste var inte trötthetskänslan utan den SJUKA pump jag fick i hela
överkroppen!!
Armarna stasade så mycket att jag fick "sockerdricka" i händer och fingrar.. Tanken var att vi skulle springa lite efteråt, men njae.. så blev det ju då inte..

Istället tog jag mig hemåt igen, och sen iväg och köpte mig ett par jättesöta, röda somriga skor!!
Väldigt små och söta, men med bra grepp i sulan!


Tänkte även försöka mig på att småpyssla lite med nya ingredienser i köket! Alltid kul att prova nytt med nya smaker, framförallt under diet :)


Och ikväll åker vi till Malmö för att titta på den här filuren! Ska bli jätteintressant och lärorikt!

3 kommentarer:

Bumbi sa...

För det första så är skorna ROSA och inte RÖDA. J**la västskåning ;)
Sen är det förbannat trist att fitness 5 inte går en månad senare så jag kunnat vara med och heja på dig.
Pussen

FitnessDesi sa...

Haha.. De är faktiskt röööaaa ;) Ja, antar att jag blir illa tvungen att försöka anstränga mig så mycket att jag tar mig till finalen den 2:a juli om det datumet passar fröken bättre? PUSS!!!

Bumbi sa...

Jamen det är ju alldeles lysande! En vecka efter hemflytt samt att min mamma bor hos mig och Viggo då. Hon är lika tokig i sånt som jag. Då räknar jag med det.
Jag tror på dig, du är bäst!
Puss