tisdag, maj 17, 2011

Bäst!

Vilken dag! Underbar!

Hade tänkt springa lite intervaller idag (prova bäckenet åtminstone) men det ÖSREGNADE och då blev karaktären svag.. Stannade inne och skrev färdigt mitt skolarbete fördjupningsrapporten och skickade in den. Klart. Skönt.
Efter det startade jag en film som var oändligt lång ;) har inte ro att sitta stilla så länge, men jag gjorde iallafall ett tappert försök och såg den samtidigt som jag fixade lite matlådor.
Så dagen har känts nyttig, effektiv och samtidigt ändå som en vilo- och slappardag!

Vid 15- tiden packade jag ihop mina sista träningsprylar och drog till gymmet i stan där både masse och cissi väntade på mig. Vi körde som bestämt ett överkroppspass med inriktning Fitness5. Fy fan vad jobbigt det var.. Och vi var inte sena att jävlas med varandra heller..haha

Tyvärr fick jag fram kameran först när vi körde sista övingen- lika bra på att ta bilder som vanligt med andra ord. Synd, för annars hade jag gärna delat med mig av Cissis träning med, hon är helt sjukt stark!!

Efter gymmet på väg hem i bilen kändes allt så jäkla bra, energin på hyfsad nivå efter träningsdrinken så jag parkerade på gymmet här i byn och gick in och körde mina intervaller ändå :) Spinning, och heeelt okej för både bäcken och hjärta!

Nu blir det desperate, som vanligt ;)

2 kommentarer:

Cissi sa...

Jättekul att träna med dig idag!! Och tack för fin komplimang på bloggen, du får ta bilder på mig nästa gång ;) Ledsen att jag hade så bråttom iväg men jag hade lovat att jag skulle komma på träningen på klubben kl. 17. Men om vi bokar en tid på fredag kanske vi har tid att mysa lite efteråt också :) Vi hörs biffen! Nu kommer jag sova gott, kram på dig!

FitnessDesi sa...

Låter lysande ju!!
Kram :)