lördag, maj 28, 2011

Fitness 5 Kristianstad 2011

Dagen har spenderats i Kristianstad på deltävlingen i fitness five :)
Under ett par veckor har jag slitits i beslutet mellan att åka dit, eller till Göteborg och delta på MMSPorts 2- årsjubileum, men eftersom vulkanaska och andra ödesbestämda faktorer gjorde att jag inte kom ifrån Holland i tid så hann jag inte och beslutet blev då att köra fullt ut med fitness five!!
Och jag har haft en toppendag!

Snygg smart-shake tävlingen till ära :)
Martin kämpar med uppsättning av scenen
Genomgång av teknik och regler
Sista delmomentet dips
Den hårrrrda domaren hahaha ;)

Hela gänget som jobbade grymt bra idag!!!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Vet du var man kan hitta resultatlistor? Officiella sidan verkar inte uppdaterad än... :/

FitnessDesi sa...

Hej! Tror inte att resultaten släpps förrän alla deltävlingar är klara?? Men vet inte.. Däremot vet jag att gymgrossisten lagt ut lite bilder och info på facebook så prova att kolla där :)

Jenny sa...

Aha, ja det låter ju såklart vettigt :) så långt tänkte jag inte haha. Tack för tipset!